Vaša stavba, naša prioriteta
Sodoben upravnik stavb s tradicijo
Pokličite! Obiščemo Vas in se Vam predstavimo ter odgovorimo na Vaša vprašanja ali pošljite elektronsko pošto za ponudbo.
Naše storitve
Smo sodoben upravnik, ki učinkovito in kakovostno opravlja upravniške storitve s spoštovanjem veljavnih predpisov ter transparentnim in gospodarnim ravnanjem s sredstvi komitentov, za sprejemljivo ceno in v zadovoljstvo uporabnikov naših storitev.
Upravljanje nepremičnin
Upravljanje nepremičnin zajema predvsem nudenje storitev lastnikom nepremičnin, in sicer kakovostnega upravljanja njihove lastnine, oblikovanja pravilne razdelitve obratovalnih in vzdrževalnih stroškov po stanovalcih (lastnikih in najemnikih) ter drugih dejavnosti na področju urejanja nepremičnin. Zavedamo se, da dom oziroma stanovanje predstavlja osnovno človekovo potrebo in največjo postavko družinskega proračuna.
Upravljanje poslovnih objektov
Upravljanje večstanovanjskih stavb
Upravljanje garaž
Vzdrževanje
nepremičnin
Pri vsakem vzdrževanju ločimo preventivo in kurativo. Preventivno pomeni, da predhodno izvajamo vzdrževalna dela, da do okvare ne pride in kurativno kar pomeni, da čakamo ter potem ob okvari takoj ukrepamo. Ena izmed dolžnosti upravnika je priprava predloga načrta vzdrževanja za posamezne večstanovanjske stavbe glede na predhodno opravljene preglede dejanskega stanja večstanovanjskih stavb. Etažni lastniki pa imajo pravico in dolžnost, da sprejemajo načrt vzdrževanja, ki vključuje tudi celovito finančno konstrukcijo poplačila izvedbe. Redna vzdrževalna dela manjše vrednosti lahko upravnik izvede brez predhodnih soglasij etažnih lastnikov in sicer po načeli dobrega gospodarja. Pod manjša vzdrževalna dela štejemo tudi zakonsko predpisane servise in periodične preglede.
Finančno-računovodska in knjigovodska opravila
Na tem področju sestavimo obračun stroškov upravljanja večstanovanjske stavbe in stroške razdelimo med etažne lastnike ter poskrbimo za izterjavo obveznosti; Poročamo etažnim lastnikom o svojem delu in jim izstavimo mesečne in letne obračune; Sprejemamo plačila etažnih lastnikov na podlagi mesečnih obračunov in plačujemo obveznosti iz pogodb sklenjenih s tretjimi osebami; Upravljamo s sredstvi rezervnega sklada in drugimi sredstvi - za vsak večstanovanjski objekt vodimo svoj transakcijski račun za rezervni sklad, da so stroški, izdatki in stanje ter pripis obresti popolnoma pregledni za vsako stavbo posebej.
Novosti
19.11.2023
E-računi – Korak v zeleno prihodnost! ????
Z veseljem sporočamo pomembno spremembo v našem postopku zaračunavanja! Od 1.1.2024 dalje bomo prešli s tradicionalnih papirnatih računov na elektronske račune. S prehodom na elektronske račune zmanjšujemo naš okoljski odtis, poleg tega boste uživali v udobju dostopa do računov le s klikom stran! Ni več čakanja na poštno dostavo ali iskanja med kupom papirjev. Vaši […]
Preberi več23.10.2023
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah
V veljavi je Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o načinu delitve in obračunu stroškov za toploto v stanovanjskih in drugih stavbah z ve? posameznimi deli (Uradni list RS,št. 61/2016) z dne 23.9.2016
Preberi večPogosta vprašanja
- Odstop od pogodbe z dosedanjim upravnikom – sklep mora biti sprejet z več kot 50 % večino po solastniških deležih – lastniki lahko odločajo s podpisovanjem listine ali na zboru etažnih lastnikov.
- Pooblastilo etažnih lastnikov predstavniku lastnikov, da pošlje odstop od pogodbe dosedanjemu upravniku – sklep mora biti sprejet z več kot 50 % večino po solastniških deležih – lastniki lahko odločajo s podpisovanjem listine ali na zboru etažnih lastnikov.
- Izbira novega upravnika – sklep mora biti sprejet z več kot 50 % večino po solastniških deležih – lastniki lahko odločajo s podpisovanjem listine ali na zboru etažnih lastnikov.
- Sklenitev pogodbe o upravljanju z novo izbranim upravnikom – podpiše jo več kot 50 % etažnih lastnikov po solastniških deležih – ali oseba, ki jo etažni lastniki pooblastijo za podpis pogodbe z več kot 50 % večino po solastniških deležih.
Sklep o odstopu od pogodbe o opravljanju upravniških storitev sprejmejo etažni lastniki na enak način, kot je določen za izbiro upravnika.
Etažni lastniki lahko kadar koli odstopijo od pogodbe o opravljanju upravniških storitev, odpovedni rok je najmanj tri mesece. Z večino po solastniških deležih (potrebnih več kot 50 %) lahko etažni lastniki sprejmejo sklep o odpovedi pogodbe o opravljanju upravniških storitev. Sklep se lahko sprejme s podpisovanjem listine ali na zboru etažnih lastnikov. S podpisovanjem listine se lahko odloča na dva načina: ali en izvod listine prejmejo v podpis vsi lastniki ali pa vsak lastnik prejme v podpis svoj izvod listine. Odločanje s podpisovanjem listine in elektronsko glasovanje se lahko dopolnjujeta. Lastnik za izjavljanje svoje volje v postopku elektronskega glasovanja uporablja kvalificirani elektronski podpis.
Kadar se pogodba o opravljanju upravniških storitev odpoveduje s podpisovanjem listine, vodja postopka glasovanja ugotovi rezultat glasovanja ter ga objavi na oglasni deski ali na mestu, dostopnem vsem etažnim lastnikom.
Odpoved in sklep o odpovedi pogodbe ali njegovo kopijo upravniku vroči eden od lastnikov, ki ga pooblastijo preostali lastniki, priporočeno s povratnico. Trenutek vročitve je pomemben, saj začne takrat teči odpovedni rok. Kot dokazilo za pravilno podano odpoved služi sklep o odpovedi pogodbe in povratnica, ki dokazuje njegovo vročitev.
Tudi na ponovljenem zboru je za razrešitev upravnika potrebno soglasje solastnikov, ki imajo več kot polovico solastniških deležev. Če na ponovljenem zboru ni prisotno toliko etažnih lastnikov, da njihovi solastniški deleži skupaj sestavljajo več kot polovico solastniških deležev, se lahko večina prisotnih etažnih lastnikov odloči le, da se začne postopek odpovedi pogodbe upravniku. Sam sklep o odpovedi pogodbe o opravljanju upravniških storitev pa je veljaven le, če ga podpiše večina etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže (potrebnih je več kot 50 %).
V kolikor želite zamenjati upravnika, vam nudimo pomoč, ter vam damo vsa ostala navodila in napotke, na katere morate biti pozorni pri zamenjavi.
Splošne obrazce lahko najdete na podstrani Obrazci. Obrazci so v pdf formatu in jih lahko prenesete na svoj računalnik, jih natisnete, izpolnite in nam skenirane pošljete na email info@ferdom.si ali slikane preko MMS na telefon 041 787 662.
Ključni kontaktni podatki, ki so izobešeni na oglasni deski v objektu vključujejo tudi navedbo operativnega upravnika in njegovih kontaktnih podatkov.
Upravnik mora tekoče skrbeti za izvedbo rednih vzdrževalnih del manjše vrednosti na skupnih delih večstanovanjske stavbe. Stroški rednih vzdrževalnih del manjše vrednosti bremenijo etažne lastnike. Redna vzdrževalna dela manjše vrednosti so navedena v prilogi 3, Pravilnika o vzdrževanju večstanovanjskih stavb (Ur. l. RS, št.
20/04, 18/11):
1. Popravila dimniških kap in zamenjava dimniških vratic.
2. Popravilo strešne kritine (zamenjava manjših posameznih delov)
3. Pleskanje in slikanje manjših površin ter druga manjša vzdrževalna dela skupnih prostorov v stavbi.
4. Popravila svetlobnih jaškov in zaščitnih mrež.
5. Popravila ključavničarskih in kleparskih izdelkov-pločevinastih in drugih strešnih obrob in odtokov, s katerimi se preprečuje nastajanje večje škode.
6. Popravila strelovodov in meritve prevodnosti.
7. Krpanje ometov na fasadah in v skupnih delih stavbe.
8. Popravila na vratih, oknih in roletah v skupnih prostorih, na fasadah zgradb, v vetrolovih in stopniščih.
9. Popravila podov, pragov, tlakov in prelaganje parketa v skupnih prostorih stavbe.
10. Pleskanje oz. ustrezna površinska zaščita kompletnih vhodnih, stavbnih in stanovanjskih vrat s stopniščnega vretena hodnika.
11. Popravila skupnih prostorov v primeru okvare vodovodnih, kanalizacijskih in drugih skupnih instalacij.12. Popravila stikov, zamenjava tesnil in ventilov na glavnih vodovodnih ceveh, pri
glavnih plinovodih in kanalizaciji.
13. Popravila plinskih, električnih in centralnih bojlerjev v skupnih prostorih stavbe;
14. Popravila instalacij centralne kurjave, plina in radiatorjev, ki se nahajajo v skupnih prostorih stavbe.
15. Redna servisiranja osebnih in tovornih dvigal, toplovodnih postaj, hidroforjev, odštevalnih ur, detekcijskih, telekomunikacijskih in video naprav, naprav za nadzor in varovanje vhoda v stavbo, v skladu s predpisi za vzdrževanje teh skupnih naprav stavbe.
16. Nabava in vzdrževanje oglasnih desk, zastav, namestitev hišnih redov.
17. Nabava in vzdrževanje požarnovarnostnih naprav, sredstev in opreme za osebno in skupinsko zaščito ob naravnih in drugih nesrečah ter v vojni in gasilske in samoreševalne opreme za reševanje iz zaklonišča.
18. Vzdrževanje vseh priključkov na skupne instalacije stavbe, kot so dotoki in odtoki vode, električne, plinske, dimovodne, prezračevalne, ogrevalne, klimatske, radijske, televizijske, telefonske, računalniške, požarnovarnostne in druge instalacije.
19. Vzdrževanje poštnih nabiralnikov.
20. Vzdrževanje opreme za prostore organov skupnosti lastnikov.
21. Vzdrževanje zvoncev, domofonov, električnih ključavnic in stopniščna avtomata v skupnih prostorih stavbe.
22. Vzdrževanje in pregled skupinskih telekomunikacijskih in video naprav.
23. Vzdrževanje peskovnikov, klopi in igral na pripadajočem zemljišču večstanovanjskih stavb.
24. Letni tehnični in mesečni kontrolni pregledi dvigal, vzdrževanje in servisiranj
IN
Nujna vzdrževalna dela, ki niso predvidena v načrtu vzdrževanja in s katerimi bi bilo nerazumno odlašati, ker bi njihova neizvedba pomenila znatno poslabšanje pogojev bivanja za vse ali nekatere posamezne ali skupne dele večstanovanjske stavbe ali pa
bi zaradi njihove neizvedbe lahko nastala večja škoda na posameznih ali skupnih delih večstanovanjske stavbe oziroma tretjim osebam.
Za posle rednega upravljanja večstanovanjske stavbe je potrebno soglasje solastnikov, ki imajo več kot polovico solastniških deležev glede na večstanovanjsko stavbo.
Za posle rednega upravljanja se štejejo zlasti posli obratovanja in vzdrževanja večstanovanjske stavbe.
Posli obratovanja večstanovanjske stavbe so sklepanje in izvrševanje poslov, ki so potrebni za zagotavljanje pogojev za bivanje in osnovni namen večstanovanjske stavbe kot celote ter za uporabo skupnih delov večstanovanjske stavbe. Za posle obratovanja se šteje zlasti zagotavljanje dobav in storitev za skupne dele, zagotavljanje dobav in storitev za posamezne dele večstanovanjske stavbe, če naprave večstanovanjske stavbe ne omogočajo individualnega odjema in obračuna dobav in storitev za posamezne dele, varstvo pred požarom in zagotavljanje drugih ukrepov za zaščito in reševanje, čiščenje skupnih prostorov, hišniška opravila, deratizacija in podobno.
Posli vzdrževanja večstanovanjske stavbe so sklepanje in izvrševanje poslov, ki so potrebni za to, da se ohranjajo pogoji za bivanje in osnovni namen večstanovanjske stavbe kot celote. Za posle vzdrževanja večstanovanjske stavbe se štejejo dela, ki jih zakon, ki ureja graditev, uvršča med vzdrževanje objekta, priprava projektne dokumentacije, ki je potrebna za izvedbo vzdrževanja, ter dela in storitve za zagotavljanje predpisanih ukrepov varstva pred požarom ter drugih ukrepov za zaščito in reševanje.
10 +
let izkušenj
500 +
zadovoljnih strank
100 %
zadovoljstvo